‘Sales met inzicht’ richt zich op kleine en grotere KMO’s – zowel starters als gevestigde waarden – die groeiambities hebben op vlak van sales. Wij werken sectoroverschrijdend. Zowel bedrijfsleiders, sales managers als individuele vertegenwoordigers zijn welkom voor onze verschillende dienstverleningen. Wij werken niet volgens een standaardaanpak, maar bieden steeds maatwerk vanuit onze sterke visie op sales en coaching. Dat geldt zowel voor sales coaching, salesstrategie als sales workshops.
Sales met inzicht

Jan – Zaakvoerder IT bedrijf

Ik ben Jan en ben zaakvoerder van een IT-bedrijf sinds 5 jaar.  Wij zijn technisch goed onderlegd en onze klanten appreciëren wat wij voor hen doen.

Het laatste jaar is onze omzet gestagneerd en we willen eigenlijk blijven groeien.  We hebben nog niet echt concreet nagedacht over onze salesstrategie.

Gaan we een vertegenwoordiger aannemen?  Moeten we ons meer richten op onze verkoop ? Zitten onze prijzen nog wel goed? Kortom, we hebben wel wat vragen rondom onze verkoopaanpak.

Sales met inzicht

Charlotte – Sales Manager

Charlotte is sinds vorig jaar gepromoveerd tot sales manager.  Hiervoor was ze eigenlijk een goede collega van de 5 andere accountmanagers van het bedrijf waarvoor ze werkt.

Ze is ambitieus en wil dat de cijfers omhoog gaan.  Ze is echter niet helemaal tevreden over de verkoopinspanningen van haar ploeg en denkt eraan een salestraining te organiseren.

Ze wil dat haar groep accountmanagers met meer passie en overtuiging hun klanten bezoeken.  Hun product is goed en ze is ervan overtuigd dat ze met een geschikte coaching de omzet en de tevredenheid van haar ploeg en klanten kan verbeteren.

Sales met inzicht

Koen en Martine – Zaakvoerders KMO

Koen en Martine zijn beide zaakvoerder van hun KMO.  Ze werken dag en nacht om hun klanten tevreden te houden maar de laatste jaren lukt alles net iets minder vlot.

Pakken we het nog wel aan zoals het hoort ?  Moeten we onze verkoop toch niet wat meer en beter gaan aansturen ?  Weten we eigenlijk echt wie onze ideale klanten zijn ? 

We verkopen wel hoewel de marges toch fel onder druk staan.  Ze doen momenteel alles en verliezen daardoor hun specialiteit uit het oog en dat komt hun klantenrelaties niet ten goede.

Ben jij een KMO met groeiambities?

Maak hier je afspraak voor een gratis eerste adviesgesprek

Maak je afspraak